Poštovani/e klijenti/ce,
želite li vratiti pošiljku koju ste primili od nas jer Vam ne odgovara veličina, proizvod ili želite iskoristiti pravo na povrat?
Molimo Vas da ispunite obrazac na ovoj stranici i pošaljete nam ga. Nakon što primimo Vaše podatke, naša korisnička služba će Vas kontaktirati kako bismo dogovorili vrijeme povrata proizvoda koje Vam odgovara. Kada se dogovorimo oko povrata, naručit ćemo prikupljanje putem MBE (Mail Boxes Etc.) dostavne službe. Trošak dostavne iznosi 5€ (37.67kn), dok je iznad 50€ (376.72kn) dostava besplatna, manipulativne usluge za povrat ili zamjenu iznosi 5€ (37.67 kn).
Povrat i zamjena moguća je jedino putem MBE (Mail Boxes Etc.) dostavne službe.
Dvojno iskazivanje cijena
Cijene iskazane u eurima obračunate su po fiksnom tečaju: 1€ = 7,53450 kn
Reklamacija kupca i ostvarivanje prava na povrat proizvoda
Pravo prigovora i povratak proizvoda KUPAC ostvaruje u sljedećim okolnostima: ako su primili pošiljku koja ne odgovara narudžbi ili ako su primili pošiljku s nenaručenim proizvodom. Prigovori se mogu poslati e-mailom na shop@klompe.hr, ili pismeno na adresu HNP d.o.o., ulica Vladimira Nazora 14a,Mihovljan, 40000 Čakovec. HNP d.o.o. će pismeno potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u najkraćem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora (u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača).
Ako je prigovor opravdan, kupac ima pravo na raskid ugovora, povrat plaćenog iznosa ili zamjenu proizvoda. Ako se odluči za zamjenu proizvoda, kupac snosi troškove nove pošiljke, a trošak povrata preuzima HNP d.o.o.
HNP d.o.o. će prihvatiti povrat svih gore navedenih proizvoda o svom trošku ako se utvrdi da je prigovor opravdan i da kupac nije odgovoran za to.
Materijalni nedostaci proizvoda – neispravnost pošiljke
HNP d.o.o. odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem web-trgovine, u skladu s pozitivnim zakonima Republike Hrvatske, posebno sa Zakonom o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakiraju se i slažu tako da se redovitim rukovanjem u dostavi ne oštete. U slučaju pošiljke vidljivo oštećene u transportu, kupcima se savjetuje da istu ne preuzimaju. Mole se kupci da kontaktiraju HNP d.o.o. radi prevladavanja mogućih teškoća. Kupac je slobodan odbiti primitak proizvoda oštećenog u transportu i neće biti terećen za troškove dostave. Kupac je dužan provjeriti ispravnost narudžbe, uspoređujući primljene proizvode s računom. Ako nešto nedostaje, obvezan je u roku osam dana uputiti pisani prigovor HNP d.o.o.-u. Naknadne reklamacije neće se uvažiti. Potpisom potvrde o primitku pošiljke kupac potvrđuje da nema prigovora na dostavljene proizvode. Odbijanjem primitka neispravne pošiljke, dostavna služba će pošiljku vratiti HNP d.o.o.-u. U slučaju skrivenog nedostatka proizvoda, a što kupac može utvrditi tek uvidom u proizvod, omogućuje mu se jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjena proizvoda ili umanjenje cijene.
Ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana primitka narudžbe, bez navođenja razloga, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupan je na ovoj poveznici.
Međutim, kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučaju da je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje ako je bila otvorena nakon dostave, roba koja je nakon dostave nepopravljivo pomiješana s drugim sadržajima ili lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe.
Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac mora obavijestiti HNP d.o.o. nedvosmislenom izjavom poslanom poštom,
telefaksom ili e-mailom, navodeći ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-mail adresu.
Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu predana u posjed roba koja čini predmet ugovora ili osobi
određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik.
Ako kupac jednostrano raskine ugovor, HNP d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat primljenog novca, umanjeno za troškove isporuke, bez odgode, a
najkasnije u roku 14 dana od dana povrata robe ili nakon dostavljenog dokaza da je roba poslana.
Povrat novca se vrši uplatom na tekući račun kupca. Kupac je dužan robu poslati bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana
od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu. Kupac snosi troškove povrata robe i odgovoran je za svako umanjenje vrijednosti
robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Sigurnost online kupovine u slučaju sudskog spora
Kako bi se pojednostavila internetska prodaja diljem EU-a te potaknuo pristup digitalnom sadržaju, Komisija Europske unije uvela je pravila o digitalnim ugovorima. Nova internetska platforma za rješavanje sporova sada jača povjerenje u internetsku kupnju te doprinosi strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta EU-a. Kupci mogu pristupiti platformi za rješavanje sporova putem Interneta klikom na ovaj link
Završno
U nastavku ispod možete preuzeti jednostrani raskid ugovora u PDF formatu.
Ti uvjeti zajedno s Uvjetima korištenja tvore dio ugovora o kupoprodaji između kupca i poduzeća HNP d.o.o. Ovo su završne odredbe ugovora.